4 ورزش آپارتمانی مفید | ورزش

آشنایی با ورزش آپارتمانی به درد بخور

هیچ بهونه ای واسه ورزش نکردن قابل پذیرش نیس مخصوصاً اینکه بگید تو یه آپارتمون کوچیک جایی واسه ورزش کردن نیس! در این قسمت از سایت میهن تاز همراه ما باشین تا چند ورزش آپارتمانی به درد بخور رو معرفی کنیم:

طبق گزارش میهن تاز ورزشایی هستن که می تونین با آرامش کامل در خونه خود انجام بدین. ورزشای شکم، بازو، ران و… می تونین به اندام دلخواهتون فقط با به کار گیری وسایلی چون صندلی، وزنه مچ پا و توپ پیلاتس در خونه برسین.

از وزنه مچ پا واسه عضلات کفل و داخل ران استفاده کنین. با حالت چهار دست و پا شروع کنین. یکی از پاها رو به پشت بلند کنین. این ورزش رو در ۳ مجموعه ۱۰ تایی انجام بدین.

در این حرکت جهت داشتن تعادل صندلی رو با دو دست نگه دارین. روی انگشتا وایسید و زانوها رو در جهت انگشتا خم کنین. درست مثل حرکت پلیه در رقص باله و تا جایی که می تونین در این حالت بمونین.

در این حرکت هم از صندلی استفاده کنین. توپ پیلاتس رو بین رانا بذارین و پاها رو ۹۰ درجه خم کنین. در همون بمونین و یه دقیقه توپ رو با فشار پا به داخل و بیرون فشار بدین.

این ورزش چربیای ران رو می سوزونه. واسه انجام پیشرفته این ورزش پاشنه ها رو بلند کنین و پاها رو روز انگشتان بذارین.

واسه ورزش شکم از توپ پیلاتس استفاده کنین. به پشت دراز بکشین، توپ رو زیر تیغهای شونه ها بذارین، زانوها رو خم کنین و سر رو روی زمین بذارین. با فشار آوردن به ماهیچه های شکم قسمت بالاتنه رو مثل حرکت کرانچ بالا بیارین.

.

منبع : mihantaz.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *