4 ورزشی که کشیدگی مچ پا را درمان می کند | ورزش

اگه ورزشایی که متناسب با اندازه تحمل درد پیشنهاد شدن، رعایت گردند، پس از یه مدت علائم آسیب در مچ پا خوب میشه.ورزشای زیر هر بار 10 مرتبه و سه تا چهار بار در روز تکرار شه.

 

 

 

 1- در حالی که نشسته اید و زانوا و پا هاتون صافه، پاهای خود رو از ناحیه مچ به بالا و پایین حرکت بدین.

 

 

 

 2- در حالی که نشسته اید و زانوا و پا هاتون مستقیمه، هوله ای دور پای آسیب دیده قرار داده و از هوله واسه کشیدن پا به سمت بدنتون استفاده کنین.

 

 

 

 3- روی هر دو پا وایسید. روی پنجه پا هاتون، با قدرت بدنتون رو بالا ببرین و بعد به آرومی پاشنهای پا هاتون رو پایین بیارین.

 

 

4- روی پای آسیب دیده وایسید و در این حالت تلاش کنین تعادل خود رو به مدت یه دقیقه حفظ کنین.

جمع آوری : فراناز

.

منبع : faranaz.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *