4 نکته مهم برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند | رژیم غذایی

 

بعضی عادتا و باورهای اشتباه باعث می شه به نتیجه مورد نظرمون دست پیدا نکنیم.

پس از این که عزممو جزم کردم وزن کم کنم، فهمیدم که این روند بیشتر از اون چه تصور می کردم، زمان بره. از طرفی بعضی عادتا و باورهای اشتباه باعث می شه به نتیجه مورد نظرمون دست پیدا نکنیم.

 

زیاده روی در خوردن کره بادام زمینی اشتباهه

با اینکه این کره پر از چربیای سالم واسه قلب  است اما شامل کالریه از این رو فقط چون غذای سالمی تلقی می شه، خوردن اون به اندازه دلخواه مجاز نیس. در مصرف غلات سبوس دار، مغز میوه، دانه ها و … هم تعادل رو رعایت کنین.

 

گیاه خواری باعث کاهش وزن نمی شه

خیلی از افراد واسه کاهش وزن، رژیم گیاه خواری می گیرن و از مصرف گوشت می پرهیزند. با این حال در کنار مصرف سبزیجات، واسه رفع گرسنگی به خوردن پاستا، سیب زمینی سرخ شده و نون روی میارن که این باعث زیاد شدن وزن می شه.

 

پیاده روی کافی نیس

خیلی از افراد واسه کاهش وزن به پیاده روی اکتفا می کنن. اما پیاده روی مثل دو کالری سوز نیس. واسه کاهش نیم کیلو وزن، لازمه ۳ هزار و ۵۰۰ کالری رو بسوزونین. پیاده روی به مدت نیم ساعت تنها ۱۲۲ کالری می سوزونه که زیر ۵۰۰ کالریه که سوخت اون واسه کاهش وزن لازمه. واسه کاهش وزن باید به ادامه ورزش توجه کرد.

 

ورزش کردن معنیش این نیس که در خوردن آزادید

خیلیا پس از ورزش کردن به خوردن روی میارن. این باعث بالا رفتن وزن می شه و تموم تلاشا رو واسه کاهش وزن هدر میده.

 

 

منبع : khorasannews.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *