4 ماده غذایی ضد درد را بشناسید

با استفاده از گیاهان دارویی و مواد غذایی طبیعی، بدون مشکلات با بیماریا مقابله کنین.

گیاهان دارویی و مواد غذایی بسیاری در طبیعت وجود دارن که می تونن بدون هیچ گونه آسیب ای دکتر خوبی واسه شکلای جور واجور دردها و بیماریا باشن.

اینجا چند نمونه از این گیاهان و مواد غذایی رو تقدیم حضورتون می کنیم:

۱زنجبیل – واسه درمان دردهای عضلانی و مفاصل خوبه.

از این ماده غذایی نه فقط واسه درمان سرماخوردگی و دردهای شکمی استفاده می شه، بلکه به خاطر داشتن ترکیبات فراوون ضد التهاب مانند “جینجرولا”، دردهای عضلانی و مفاصل رو هم کم می کنه.

تو یه بررسی، به گروهی از آدمایی که دچار دردهای عضلانی و مفاصل بودن طی یازده روز، کپسولای زنجبیل و به یه گروه دیگه کپسولای دارونما داده شد. در این بررسی مشخص شد آدمایی که کپسول زنجبیل مصرف کرده بودن با کم شدن ۲۵ درصدی درد در این نواحی مواجه بودن درحالی که گروه مقابل اینجور احساسی نداشتن.

طی تحقیقی دیگه، مشخص شد تزریق عصاره زنجبیل هم راهی مناسب واسه کاهش درد زانوه.

۲- ماهی آزاد یا قزل آلا- واسه درمان التهاب مفاصل و دردهای شدید شکمی خوبه.

۳- قهوه – واسه درمان سردرد خوبه.

تحقیقات نشون داده مصرف ۲۰۰ میلی گرم کافئین – دو فنجون قهوه – سردردهای جور واجور از جمله میگرن رو آرامش میده. مراقب باشین به مدت طولانی از این نوشیدنی استفاده نکنین چون که ممکنه نتیجه عکس از این کار بگیرین.

کسائی که خوردن قهوه جزو عادت روزانه اشان شده، ترک این عادت و نرسیدن کافئین به بدنشون، معمولا موجب سردردهای شدید در اونا می شه.

۴ – مریم گلی واسه درمان گلو درد خوبه.

اگه در ناحیه گلوتون احساس خارش و حساسیت می کنین براساس گفته کارشناسان گیاه دارویی می تونین از دم کرده مریم گلی واسه درمان اون استفاده کنین.

همشهری آنلاین

زیبـــاشــو دات کام

۴ ماده غذایی ضد درد رو بشناسین was last modified: می 5th, 2011 by ملیکا بینا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *