۸ راهکار دلالان می توانند از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده کنند

به عنوان یک وام دهنده ممکن است در ده سال گذشته تغییر اساسی را تجربه کرده باشید. مشتریان شروع به خرید خانه ها به روشی متفاوت می کنند ، غالباً با تحقیقات در بازار آنلاین و دید روشنی از دقیقاً آنچه می خواهند از خانه آینده خود شروع کنند ، آغاز می شوند.

برای نمایندگی های برتر کلاس ، بازاریابی دیجیتالی در صدر اقدامات بازاریابی آنها قرار گرفته است. از تولید جدید منجر به تکمیل فروش موفق ، اکنون صنعت املاک و مستغلات به بازاریابی دیجیتال متکی است.

دیجیتال

املاک و مستغلات و اهمیت بازاریابی دیجیتال

رسانه های اجتماعی اولین تغییرات بازی برای دلالان بود که به دنبال راه هایی برای توجه آنلاین بودند. از خرید تبلیغات تجاری در فیس بوک گرفته تا به اشتراک گذاری آلبوم های عکس در لیست های جدید ، سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی به متخصصان املاک و مستغلات اجازه می دهند تا یک برند و یک تجارت پررونق بسازند.

با وجود ۸۴٪ متخصصان املاک و مستغلات که از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، چگونه می توان کارگزاران مدرن املاک و مستغلات در ایالات متحده را بیشتر در بازار اشباع متمایز کرد؟ استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به استراتژی های بازاریابی سنتی داشته باشد.

برای شروع استراتژی بازاریابی دیجیتال در املاک و مستغلات ، از ۸ راهنمایی و ترفندهای زیر برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود استفاده کنید:

۱ ٫ یک کمپین ایمیل بسازید

مهم نیست که صنعت باشد ، یک برنامه تبلیغاتی برای پرورش ایمیل ابزاری ارزشمند در ارتباط با سرب جدید و ارتباط با مشتریان قبلی است. در حالت ایده آل ، یک کمپین کاملاً گرد باعث می شود مشتری های بالقوه را از طریق اقدامات از پیش تعیین شده بر اساس مشخصات خریدار آنها و تعامل های قبلی با شما قاطعانه کند.

طبق گفته Smart Insights ، میانگین نرخ باز ایمیل برای مشاغل املاک و مستغلات در حدود ۲۷٪ با نرخ کلیک (CTR) 3٪ است. اما ، هرچه محتوای شما نسبت به مشتری بیشتر مرتبط باشد ، احتمالاً علاقه مند می شوند ایمیل را باز کنند تا آنچه را که می خواهید بگویید.

۲ a یک وب سایت دوستانه ایجاد کنید

چند بار یک وب سایت را برای بستن آن باز کرده اید زیرا به اندازه کافی سریع بارگیری نمی شود؟ با تعداد زیادی عکس و پیوند ، وب سایت های مسکن گاهی می توانند کابوس توسعه دهنده وب باشند. اما با کمک یک طراح وب حرفه ای و آگاهی از آنچه مشتری های شما به دنبال آن هستند ، متخصصان املاک و مستغلات می توانند یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنند که برای مرور موبایل بهینه شده باشد.

موبایل

تقریبا نیمی از کل مرور وب در یک دستگاه تلفن همراه انجام شده است ، بنابراین اگر وب سایت شما طراحی نشده است که بتواند پاسخگو باشد ، مشتریان شما قادر نخواهند بود سایت شما را به راحتی مرور کنند. وب سایت دوستانه تلفن همراه شما باید محتوای زیر را در اختیار شما قرار دهد تا بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهد:

     

  • لیستی از لیست های جدید
  •  

  • محتوایی که آنها را در طی مراحل خرید خانه راهنمایی می کند
  •  

  • پیوندهایی به خدمات مرتبط با حرکت مانند وکلا ، جابجایی ها و بازرسان منزل

علاوه بر این ، اجرای یک ویژگی چت زنده در وب سایت خود را در نظر بگیرید. تجارت املاک و مستغلات شما بسیار محور است ، به این معنی که مهم است که در هنگام نیاز به سؤال در دسترس باشید. سرمایه گذاری در یک نرم افزار چت زنده به شما امکان می دهد ۲۴/۷ را به هم وصل کنید و قرار ملاقات ها را بدون آنکه لزوماً مستقیماً با شما صحبت کنند ، قرار دهد.

سرمایه گذاری

۳ Advertising تبلیغات پرداخت با هر کلیک

پرداخت به ازای هر کلیک – که به عنوان PPC نیز شناخته می شود – تبلیغات یک استراتژی عالی برای معاملات مسکن است که می خواهند براساس تبلیغاتی که برای هر بار تبلیغ کلیک می کنند ، منجر به تولید جدید شوند.

PPC گزینه ای عالی برای بازاریابی دیجیتال برای متخصصان املاک و مستغلات است که به دنبال مشتری های بالقوه ای هستند که ممکن است واقعاً به پیشنهاد آنها علاقه مند باشند ، زیرا آنها فقط وقتی شخصی از طریق تبلیغ خود کلیک می کنند ، پرداخت می کنند.

غالباً ، تبلیغات PPC می تواند به سمت افرادی باشد که در گوگل یا موتور جستجوگر کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کرده اند.