۷ نکات دیجیتال برای گسترش حضور تجاری و دستیابی به آن

در دنیایی که ابزارهایی مانند گوگل Analytics به شما امکان می دهد نرخ تبدیل هر صفحه از وب سایت خود را ردیابی کنید ، و سیستم عامل هایی مانند Ads Facebook و گوگل AdWords به شما امکان خرید و فروش محصولات را می دهند ، قابل درک است که بسیاری از بازاریابان ارزش برندینگ را فراموش می کنند.

برندسازی سمت غافلگیر بازاریابی دیجیتال است – استراتژی ای که به جای دقیقه ها ، ساعت ها و روزها نتایج واقعی را در طول ماه ها ، سال ها و دهه ها به وجود می آورد. این کند ، سنتی و بلند مدت است – سه ویژگی که آن را به یک دیجیتالی تبدیل می کند.

دیجیتال

در حالی که برندسازی نتایج فوری یک کمپین PPC را ایجاد نمی کند ، یکی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی در اطراف است. یک برند معتبر و معتبر می تواند تعداد زیادی از مشتریان جدید را وارد تجارت شما کند و شما را به صدر صنعت خود سوق دهد.

خوشبختانه ، برداشتن اولین قدم ها برای ساختن یک مارک قابل اعتماد برای تجارت شما چندان دشوار به نظر نمی رسد. در زیر ، هفت نکته را برای کمک به شما در ایجاد ، گسترش و تقویت حضور مارک دیجیتالی خود به عنوان یک شرکت B2B یا B2C ذکر کرده ایم.

یکی از موثرترین راه های ایجاد و تقویت برند شما از طریق محتوا است.

چه وبلاگ و چه محتوای ویدیویی ، مشهورترین مارک ها آنهایی هستند که دارای محتوای جذاب و معتبر زیادی هستند. محتوا راهی عالی برای تعریف نام تجاری شما به عنوان شخصی است که علاقه دارد بدون هیچ هزینه ای به مردم کمک کند و به آنها آموزش دهد.

در B2B ، مارک هایی مانند Moz با استفاده از محتوای وبلاگ خود را به عنوان منابع معتبر اطلاعات تعریف کرده اند. وبلاگ Moz هر ماه به صدها هزار خواننده می رسد و حضور و حضور خود را افزایش می دهد:

در B2C ، مارک هایی مانند رد بول از محتوای ویدیویی برای ایجاد میلیون ها برداشت استفاده می کنند ، که همه اینها در شناخت برند تأثیر مثبتی دارد. فیلم های برتر یوتیوب یوتیوب Red Bull به ده ها میلیون نفر رسیده است – رسیدن به مبلغ صدها هزار دلار با استفاده از رسانه های پرداخت شده:

دلار

از سال ۲۰۰۶ ، رد بول از مطالب ویدئویی برای ایجاد تقریبا ۱٫۵ میلیارد برداشت در کل کتابخانه فیلم خود استفاده کرده است: