دانلود پایان نامه با موضوع:سنجش میزان رضایت مشتریان بانک ملی

 پایان نامه مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

  تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر رضایت مشتریان بانک ملی

قسمتی از متن پایان نامه :

منافع بازاریابی ارتباط مند برای بانک ها

اجرای بازاریابی ارتباط‌مند و مشتری مداری جدید در بانک‌ها منافع زیر را تأمین می‌نماید:

1-حفظ مشتری‌های کنونی بدون هراس از تهدید رقبا

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2-کسب منافع و درآمد بیشتر از مشتریان کلیدی کنونی و افزایش سهم بانک از هر مشتری

3-کاهش قابل توجه هزینه‌های سپرده‌ها (منابع) و افزایش چشمگیر بازدهی مصارف

4-جذب مشتریان کلیدی و تراز اول سایر بانک‌ها

5-جذب مشتریان سایربانک‌ها ازطریق به راه‌اندازی تبلیغات دهان به دهان مثبت مشتریان کنونی(یحیائی ایله ای،1391، 210).

 

 

2-2-1) مشتری کیست؟

مشتری، به زبان ساده، همان کسی می باشد که به جهت رفع نیازها و خواسته‌های خود به ما مراجعه و از کالاها و یا خدمات ما بهره گیری می کند و حاضر می باشد بابت آن هزینه مناسبی را پرداخت نماید. به بیانی دیگر، مشتری کسی می باشد که در حالت تعاملی چیزی را می‌دهد و چیزی را می‌گیرد(فاریابی،1391، 17)

مشتری شخصیتی می باشد حقیقی یا حقوقی که خواستار یا خریدار کالا و یا خدمتی برای رفع نیاز خود می باشد و حاضر می باشد بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد. اما زمانی حاضر به پرداخت این هزینه می باشد که در کالا یا خدمت ارائه شده به او، ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه کند(دادخواه،1392، 24).

توجه داشته باشیم که همه مشتریان با هم برابر نیستند و به همین دلیل شناخت و انتخاب مشتری همیشگی و وفادار تنها شرط بقای هر شرکت و سازمانی به شمار می رود. مشتری وفادار کسی می باشد که بطور مکرر کالا و خدمات خود را از ما خریداری کرده و نسبت به ما توجه مثبتی دارد و به همین دلیل خرید از ما را به تمامی دوستان و آشنایان خود مصرانه توصیه می کند. تجار و کسبه عاقل و دوراندیش همواره روی عمق روابط خود با مشتریان حساب باز کرده و مشتریان را یاران اصلی خود می‌دانند و در کمال صداقت و اعتماد با آنان رفتار می‌کنند(فاریابی،1391، 17).

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

1- سنجش اندازه ادراک مشتریان از بازاریابی ارتباط مند وابعادآن در بانک ملی شهرستان بندرانزلی.

2- سنجش اندازه رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان بندرانزلی.

3-سنجش ارتباط بازاریابی ارتباط مند وابعاد آن (اعتماد، تعهد، ارتباط، ارزش مشترک، همدلی و روابط متقابل)بارضایت مشتریان در بانک ملی بندرانزلی.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :   تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر رضایت مشتریان بانک ملی با فرمت ورد