پایان نامه مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

  تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر رضایت مشتریان بانک ملی

قسمتی از متن پایان نامه :

انواع مشتریان

بدون شک، مشتری مهمترین دارایی هر سازمان به حساب می‌آید و تمامی کوشش‌ها صرفاً در نحوه ارائه خدمت به اور ارزش پیدا می کند. پس حفظ مشتری مهمترین خط مشی‌ هر مؤسسه و سازمانی خواهد بود. در نتیجه، برای حفظ مشتری بایستی از خصوصیات روحی، رفتاری، عادات و رسوم او مطلع باشیم تا بتوانیم با ارائه عکس‌العمل مناسب و به موقع پیش روی گفتار و رفتار او رضایتمندی را در مشتری ایجاد کنیم(فاریابی،1391، 19).

از زوایا و جنبه های مختلف می توان مشتری را به تیپ ها و یا انواع مختلف تقسیم نمود:

1-انواع مشتری بر اساس رفتار آن:

  • مشتریان پرحرف
  • مشتریان عصبانی
  • مشتریان عجول و کم حوصله
  • مشتریان پرحوصله
  • مشتریان از خود راضی
  • مشتریان کم ادب
  • مشتریان معمولی

2-انواع مشتری بر اساس زمان خرید ( قدیم و جدید)

  • مشتریان وفادار
  • مشتریان جدید

3-انواع مشتری بر اساس اهمیت

  • اقلیت بسیار مهم
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • اکثریت سودمند

4-انواع مشتری بر اساس گستردگی و حجم خرید

  • مصرف کنندگان نهایی
  • مشتریان صنعتی
  • واسطه ها
  • مشتریان دولتی
  • بازار بین المللی

5-انواع مشتری بر اساس چرخه اقتصادی

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

1- سنجش اندازه ادراک مشتریان از بازاریابی ارتباط مند وابعادآن در بانک ملی شهرستان بندرانزلی.

2- سنجش اندازه رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان بندرانزلی.

3-سنجش ارتباط بازاریابی ارتباط مند وابعاد آن (اعتماد، تعهد، ارتباط، ارزش مشترک، همدلی و روابط متقابل)بارضایت مشتریان در بانک ملی بندرانزلی.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :   تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر رضایت مشتریان بانک ملی با فرمت ورد